Samoobrona

Samoobrona – obroń się przed napastnikiem

Jak wybrnąć z sytuacji bezpośredniego zagrożenia i poczuć się bezpiecznie ? Warto wybrać się na kurs samoobrony dla kobiet. Poznasz techniki obrony w różnych sytuacjach zagrożenia, jak radzić sobie z paniką, a przede wszystkim wobec ataku z zaskoczenia, przez liczniejszego, silniejszego i uzbrojonego przeciwnika.

Jest wiele klubów sportowych oraz fitness klubów prowadzących zajęcia z samoobrony dla kobiet. Na zajęciach samoobrony uczestniczki poznają techniki z różnych odmian sztuk walki. Zdarza się, że klub który prowadzi naukę sztuk walki z danej dyscypliny, czy to krav maga, czy też jiu-jitsu, uczy techniki samoobrony tylko z danej sztuki walki.

Wybierz swoje miasto i znajdź zajęcia z kategorii samoobrona

Jak wyglądają zajęcia samoobrony ?

Podczas zajęć dużą uwagę przywiązuje się do ćwiczeń koordynacyjno-kondycyjnych. Ponadto szeroki wachlarz ćwiczeń pozwala zadbać o kondycję fizyczną oraz zgrabną sylwetkę. Ćwiczenia samoobrony wpływają na takie partie ciała jak uda, pośladki oraz ramiona. Zaangażowane mięśnie w tych partiach ciała ujędrniają je i zwiększają elastyczność. Treningi samoobrony poprawiają też gibkość ciała, uczą pokonywania własnych słabości i ograniczeń.

Dzięki nabytym umiejętnościom podczas zajęć samoobrony kobieta czuje się pewniejsza na nieoświetlonej ulicy. Poznaje wiele innych dziewczyn, z którymi wspólnie się motywuje. Jest to też wspaniała forma na oderwanie się od monotonnego dnia w pracy.

Przykładowe pokazy z zajęć samoobrony Krav Maga dla kobiet

 

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Autor

Paula Wasylów

Paula Wasylów

Pasjonatka wszelkich form aktywności z duszą podróżnika i naukowca, odpoczywa w ruchu: ćwiczy, biega. Bada możliwe formy aktywności ruchowej, by potem sprawdzić swój stan umysłu i ciała.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *