Jak zdobędziesz nowych klientów z serwisem FitPlanner.pl?

Każdy, nawet najlepszy klub fitness, bez odpowiedniej promocji i bez pokazywania swojej oferty, nie dotrze do zainteresowanych klientów. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak serwis FitPlanner może Ci pomóc w marketingu internetowym Twojego klubu fitness.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Jak klienci zapisują się na zajęcia poprzez serwis FitPlanner.pl?

Na recepcji klubu fitness spoczywa wiele zadań. Jednym z nich jest zapisywanie klientów na zajęcia. Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób serwis FitPlanner.pl może usprawnić proces zapisów w Twoim klubie i pomóc Ci w zarządzaniu nim i jego klientami.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Sprawna komunikacja z klientami Twojego klubu

Zapewne w Twoim klubie fitness dużo się dzieje. Może zdarzyć się też tak, że instruktor bądź recepcjonistka nagle zachorują. Co wtedy? Klienta to nie obchodzi – płaci, więc wymaga wysokiej jakości i dobrej obsługi. Jak zaradzić takim sytuacjom? Z poniższego artykułu dowiesz się, jak system FitPlanner pomoże Ci szybko komunikować się z klientami Twojego klubu fitness.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

FIT-EXPO 2016 dla biznesu

Zadbaj o kondycję swojego biznesu Targi odbędą się 20-22 maja w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich. Na targach FIT-EXPO nie tylko eksponowane zostaną nowości sprzętowe, lecz uczestnicy dostaną także sporą dawkę trendów w zarządzaniu klubem sportowym czy prowadzeniu zajęć grupowych.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Spotkajmy się na FIWE! 08-09.10.2016 r., Warszawa

28 FIWE – największe w Europie Środkowo – Wschodniej wydarzenie branży Fitness & Wellness po ogromnym sukcesie dwóch poprzednich edycji już po raz 3 odbędzie się w Polsce. W dniach 08 – 09 października 2016r. do Warszawy, Expo XXI przyjadą gwiazdy i przedstawiciele największych firm sektora Fitness & Wellness na świecie.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Klauzule niedozwolone w umowach i regulaminach obiektów sportowych

Czy wiesz, że jako przedsiębiorca zasadniczo odpowiadasz za urazy odniesione przez klientów w trakcie treningów w Twoim klubie oraz za rzeczy pozostawione przez nich w szafkach, nawet jeśli w zawartej umowie zastrzegłeś inaczej? Jakie są prawa klienta Twojego klubu? Czym są klauzule zakazane i z jakimi konsekwencjami wiąże się ich stosowanie?   Klauzule abuzywne (inaczej: … Czytaj dalej Klauzule niedozwolone w umowach i regulaminach obiektów sportowych

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

6 darmowych sposobów na wyższą pozycję profilu Twojego klubu w wyszukiwarce

Zazwyczaj to poprzez wyszukiwarkę internetową odbywa się pierwsze spotkanie klienta z klubem bądź marką. Najczęściej właśnie od skorzystania z niej użytkownicy rozpoczynają swoje poszukiwania zajęć i obiektów sportowych. Warto zadbać o to, by informacja o Twoim miejscu znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania. Poniżej garść wskazówek, jak zrobić to w łatwy i darmowy sposób.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Jakich zajęć fitness/sportowych szukają użytkownicy?

W dobie nowoczesnych technologii coraz więcej użytkowników szuka w Internecie informacji o interesujących klubach fitness/tanecznych/sportowych. Czy je znajduje? Z własnego doświadczenia wiemy, że nie zawsze, zapytaliśmy o to też innych. Odpowiedzi, jakie uzyskaliśmy, nie pozostawiają złudzeń – jest wiele do zrobienia. Jak użytkownicy szukają zajęć w sieci? Czy wiedzą, czego chcą? Co zrobić w sytuacji, gdy … Czytaj dalej Jakich zajęć fitness/sportowych szukają użytkownicy?

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Rynek fitness w obliczu nowych technologii cz. 2

Po drugie: dlaczego warto działać w sieci?   Nowoczesne technologie – trendy Istotną rolę w tak znaczącej popularyzacji aktywności fizycznej pełni wykorzystanie nowoczesnych technologii, do których przynależą m.in. Internet i urządzenia, takie jak np. smartfony. Razem ze wzrostem liczby urządzeń bezprzewodowo łączących się z siecią (z 500 mln w 2000 roku do aż 10 mld w … Czytaj dalej Rynek fitness w obliczu nowych technologii cz. 2

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!