promocja-klubu-fitness-w-internecie

Jak wypromować klub fitness w Internecie?

Co zrobić, gdy konkurencja nie śpi i coraz więcej klubów posiada swoje strony internetowe? Jak wypromować swój klub fitness nie wydając na to fortuny?

Poznaj i jako jeden z pierwszych wypróbuj

oprogramowanie klubów fitness


i innych obiektów sportowych od FitPlanner.pl

Strona internetowa klubu?

Z pewnością warto, by firma miała w Internecie swoją wizytówkę w postaci miejsca w Internecie dla siebie. Stworzenie i utrzymanie strony internetowej to koszty rzędy kilku tysięcy złotych, a sama strona internetowa to przecież za mało. Gotową trzeba pozycjonować, by w ogóle wyświetlała się w wynikach wyszukiwania Google. Z pomocą przychodzą tu takie serwisy jak FitPlanner, które zapewniają estetyczne miejsce klubu w Internecie. Dodatkowo, użytkownik ma możliwość zarezerwowania miejsca na zajęciach on-line.

Wysoka pozycja w wyszukiwarce

Inwestowanie w reklamy w Google jest opłacalne, pod warunkiem, że ma się wiedzę, jak to robić i ma się na to fundusze. Co prawda modele rozliczeń są elastyczne, jednak promowanie strony, która nie jest dobrze zoptymalizowana (zbudowana – w sensie rozmieszczenia elementów na stronie i elementów w kodzie html). I tak koło się zamyka. Ponownie z pomocą w tej sytuacji przychodzą wyspecjalizowane serwisy, takie jak FitPlanner.pl, które zapewniają zarówno estetyczną wizytówkę firmy, jak i jej wysoką pozycję w Google.

Firmowy facebook? Tak, ale…

Dla wielu firm facebook to podstawa i jedyne miejsce, w którym prezentują swoje miejsce. Z pewnością firmowy profil na facebooku to dobre rozwiązanie, pod warunkiem jednak, że miejsce posiada odbiorców i jest na bieżąco aktualizowane. Facebook jednak przestaje być miejscem przyjaznym dla firm. Obecnie, gdy z polubionych stron dostajemy więcej powiadomień i postów na tablicy niż od znajomych, facebook coraz bardziej tnie zasięgi, zmuszając do wykupienia płatnej reklamy, zarówno strony, jak i konkretnych postów.

Podsumowując

Marketing firmy w Internecie jest angażujący i czaso- oraz środkochłonny. Nie warto jednak na nim oszczędzać, bo co druga osoba szukająca klubu fitness dla siebie, zaczyna jego poszukiwania w Internecie. Warto zadbać o pracownika odpowiedzialnego za spójne działania marketingowe albo inwestować w narzędzia w tym pomagające. Jedynym takim narzędziem na rynku jest system FitPlanner.


Sprawdź, jak FitPlanner pomoże rozwinąć Twój biznes

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Autor

Aleksandra Balcerzak

Aleksandra Balcerzak

Specjalista ds. marketingu w firmie FitPlanner. Autorka raportów o kondycji rynku fitness w Polsce, a także serii artykułów dla przedsiębiorców z branży sportowej. Na bieżąco bada, co i kiedy ćwiczą Polacy. Prywatnie chętnie uczestniczy w zajęciach tanecznych, takich jak salsa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *