fit.procenter.pl_profil_k_klub-fitness-abc_zapisy - Google Chrome 2016-05-12 17.05.06

Sprawna komunikacja z klientami Twojego klubu

Zapewne w Twoim klubie fitness dużo się dzieje. Może zdarzyć się też tak, że instruktor bądź recepcjonistka nagle zachorują. Co wtedy? Klienta to nie obchodzi – płaci, więc wymaga wysokiej jakości i dobrej obsługi. Jak zaradzić takim sytuacjom?

Z poniższego artykułu dowiesz się, jak system FitPlanner pomoże Ci szybko komunikować się z klientami Twojego klubu fitness.

– za każdym razem, gdy odwołasz zajęcia, poinformujemy o tym SMS-owo wszystkich zapisanych klientów

fit.procenter.pl_profil_k_klub-fitness-abc_zapisy - Google Chrome 2016-05-12 17.05.06

– w łatwy i szybki sposób wypiszesz też klienta z zajęć – wystarczy że skorzystasz z opcji “Odwołaj zapis”. Sam wybierasz czy powiadomić o tym klienta także za pomocą SMS-a

zmiany-w-klubie-fitplanner

A może masz jakieś pytania? Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktujesz się z nami pod adresem: kontakt@fitplanner.pl lub pod nr. tel. 575 374 555.

Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się nim ze znajomymi i udostępnij go!

Autor

Aleksandra Balcerzak

Aleksandra Balcerzak

Specjalista ds. marketingu w firmie FitPlanner. Autorka raportów o kondycji rynku fitness w Polsce, a także serii artykułów dla przedsiębiorców z branży sportowej. Na bieżąco bada, co i kiedy ćwiczą Polacy. Prywatnie chętnie uczestniczy w zajęciach tanecznych, takich jak salsa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *